Evolueren uw printmedia mee met de tijd?

Een gesproken woord, een beeld, een filmpje… vluchtig allemaal. All-in-Media blijft geloven in de kracht van printmedia. Cijfers bewijzen het trouwens: adverteerders die hun gedrukte communicatie schrapten, zagen hun omzet met een kwart zakken. De kunst is wel van uw publicatie te doen opvallen. Ze moet degelijkheid uitstralen en de boodschap moet zodanig krachtig zijn dat ze impact genereert. Enkel dan wordt ze bijgehouden. Het magazine Enjoy Beauty is daar een mooi voorbeeld van. Net zoals uitgaven van luxeproducten en periodieken van gezondheidsinstanties.

Papier én digitaal: de lezer kiest

Voor non-profitorganisaties en allerhande federaties blijft een gedrukte communicatie sowieso een must. Die wordt de hele looptijd bijgehouden. De frequentie stellen we graag samen met u in vraag. Die kan misschien wat minder, als ze aangevuld wordt met de juiste digitale kanalen.

Kortom: niet enkel in printmanagement is All-in-Media de expert. Al uw kanalen die samenhangen met uw publicatie, worden mee uitgewerkt als u dat wenst. We maken graag met u de overstap naar een multichannelaanpak.

Uw publicatie op ons digitaal platform

All-in-Media heeft een deal met een publisher en kan tegen een voordelig tarief heel wat publicaties online zetten. Als u bijvoorbeeld een beperkt aantal uitgaven heeft per jaar, zou een eigen platform u veel meer kosten.

Zo’n platform is een afgeschermde omgeving waar je leden of abonnees al uw publicaties kunnen blijven herlezen en raadplegen. De analyses die we hierbij maken, leren u meteen veel over het klikgedrag.

Uw geprinte en digitale publicatie met alles daarrond.

Wij krijgen het gedaan!
Maak het u gemakkelijk.

Ik wil een afspraak of meer info